Zarejestruj    Zaloguj    Szukaj    FAQ

Strona główna forum » Oneironautyka ogólnie » Ogólna dyskusja




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: WTF? - czyli humor z podświadomości
 Post Napisane: 12 sty 2014 11:53 
Offline
Przebudzony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2010 20:29
Posty: 14
Karma: 0
Witam,
czytając swój dziennik snów wpadłem na pomysł utworzenia tematu, który zawierałby zabawne sceny ze snów użytkowników tegoż zacnego forum. Chodzi o komiczne, krótkie sytuacje, dające się zapisać góra kilkoma zdaniami. Wszelkie absurdalne do granic możliwości sceny, dialogi, postaci, przedmioty, które wydają Wam się śmieszne, są tutaj mile widziane:) Mogą być cytaty prosto z dziennika snów (oczywiście własnego).
Temat ma pośrednio na celu mobilizować do prowadzenia dziennika snów, dzięki któremu zapamiętuje się więcej i lepiej. Sam mam problemy z systematycznością, ale czytanie dzienników (zwłaszcza ciekawych) bardzo mobilizuje!
Zatem pozwolę sobie rozpocząć:

Mniej gruby kolega mówi do mnie „o nein, eine doktor steal meine kiszken!”

W lesie znajduję wkopaną w ziemię skrzynkę. (...) Skrzynka zdaje się nie mieć dna, w dodatku po jej zamknięciu uzupełnia się wygrzebana z niej zawartość. Ale po takim zabiegu wyciągam ze skrzynki same warzywa, jakieś dynie ozdobne, bakłażany, cukinie.

Bilard. Okazuje się że zamiast bil są płatki nesquik, a mój kij jest zakończony wałkiem malarskim.
:shock:

Ale kolorki bez legendy to dla moderacji ;) Przez chwilę zastanawiałem się czemu Fizyk odpisuje w ten sposób

_________________
LD:9 - ostatni 13 cze 2013


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WTF? - czyli humor z podświadomości
 Post Napisane: 12 sty 2014 23:13 
Offline
Świadomy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 lip 2011 20:53
Posty: 71
Karma: 0

Lokalizacja: Dębno
Ciekawy pomysł, choć sam takich nie mam, ale z pewnością znajdą sie i tacy co takowe posiadaja :)

_________________
LD:(liczę od września 2011 roku)
Prawdziwe: 7
Słabe: 5
Świadomy Śniący Teoretyk ;)


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WTF? - czyli humor z podświadomości
 Post Napisane: 13 sty 2014 01:53 
Offline
Administrator Snów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2009 17:48
Posty: 844
Karma: 7

Lokalizacja: Łódź
Propsuję temat! Sny często dostarczają sporo śmiechu. Jak wygrzebię coś zabawnego, napiszę.


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WTF? - czyli humor z podświadomości
 Post Napisane: 16 sty 2014 21:41 
Offline
Świadomy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 lip 2011 20:53
Posty: 71
Karma: 0

Lokalizacja: Dębno
Byc kobieta, byc kobieta. O tym marze, bo miałem dzis dziwny sen, w którym BYŁEM KOBIEEETAAAA. Wtf?!
Sen był dość długi, i gdybym miał określic ile czasu miałem tej przyjemnosci z bycia przedstawicielem płci pieknej, to było by to ok.2 godzin. Teraz obawiam sie, że moja podswiadomosc jest kobieta (Gender wszędzie) :)

_________________
LD:(liczę od września 2011 roku)
Prawdziwe: 7
Słabe: 5
Świadomy Śniący Teoretyk ;)


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WTF? - czyli humor z podświadomości
 Post Napisane: 22 sty 2014 14:57 
Offline
Śpiący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 wrz 2013 17:10
Posty: 8
Karma: 0
CosmicKid w swoim dzienniku napisał(a):
Byłem w klasie. Rzuciłem się na ziemię, owinąłem się folią aluminiową i zacząłem udawać pingwina. Wszyscy się ze mnie śmiali.


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WTF? - czyli humor z podświadomości
 Post Napisane: 23 sty 2014 00:14 
Offline
Przebudzony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2010 20:29
Posty: 14
Karma: 0
Obrazek

_________________
LD:9 - ostatni 13 cze 2013


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WTF? - czyli humor z podświadomości
 Post Napisane: 23 sty 2014 23:25 
Offline
Administrator Snów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sty 2010 01:18
Posty: 1033
Karma: 13

Lokalizacja: Lubelskie/Mazowieckie
To nie był sen.

_________________
"To, że masz otwarte oczy nie znaczy, że nie śpisz. Trzeba jeszcze przetworzyć obraz przekazywany nam przez oczy, by zrozumieć co się dzieję w naszym otoczeniu. Jak sobie z tym radzisz? Rozejrzałeś się już?"
Obrazek
LD = 129 \o/


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WTF? - czyli humor z podświadomości
 Post Napisane: 24 sty 2014 12:37 
Offline
Administrator Snów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2009 17:48
Posty: 844
Karma: 7

Lokalizacja: Łódź
zdzichu9411 napisał(a):
Byc kobieta, byc kobieta. O tym marze, bo miałem dzis dziwny sen, w którym BYŁEM KOBIEEETAAAA. Wtf?!
Sen był dość długi, i gdybym miał określic ile czasu miałem tej przyjemnosci z bycia przedstawicielem płci pieknej, to było by to ok.2 godzin. Teraz obawiam sie, że moja podswiadomosc jest kobieta (Gender wszędzie) :)


Mnie się dawno temu śniło, że byłem lesbijką. : 3


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WTF? - czyli humor z podświadomości
 Post Napisane: 08 lut 2014 21:57 
Offline
Mistrz Snów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010 21:07
Posty: 453
Karma: 5
Lucky bastrad.

_________________
Oceania prowadziła wojnę ze Wschódazją. Oceania zawsze prowadziła wojnę ze Wschódazją.
Obrazek


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WTF? - czyli humor z podświadomości
 Post Napisane: 03 maja 2014 00:43 
Offline
Przebudzony

Dołączył(a): 03 sie 2010 17:38
Posty: 23
Karma: 0
"... jakiś facet ruszył na mnie z butelką w ręku. Zacząłem uciekać, ale zauważyłem że w butelce jest wódka. Spytałem go "pijemy? :twisted: ", odpowiedział "ok". "

Jakiś ld-ek sprzed dwóch lat


Góra 
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Strona główna forum » Oneironautyka ogólnie » Ogólna dyskusja


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

 
 

 
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron