Zarejestruj    Zaloguj    Szukaj    FAQ

Strona główna forum » Oneironautyka ogólnie » Ogólna dyskusja




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mój blog o świadomym śnieniu, ciekawe pomysły, własne idee
 Post Napisane: 15 lip 2012 02:33 
Offline
Przebudzony

Dołączył(a): 30 lis 2011 17:06
Posty: 22
Karma: 0
Nie wiem czy umieszczone w prawidłowym miejscu, a jeśli nie proszę o przesunięcie.

Założyłem dzisiaj bloga o świadomym śnieniu, lecz już każdy zainteresowany tą tematyką mógłby spokojnie świadomie śnić.Nie daje to jeszcze nic nowego, ale z racji, że jestem dosyć pomysłowy będą się ukazywały posty typu:
10 ciekawych czynności do wykonania we śnie-1
10 ciekawych czynności do wykonania we śnie-2 itp.

Blog ma na celu raczej tych już bardziej zaawansowanych w świadomym śnieniu, lub/i tych, którzy nie mają już własnych pomysłów do zrealizowania, a są otwarci na wszelakie idee innych.

Mam nadzieję, że będę wszystkich zasypywał taką ilością pomysłów, że na nowo obudzi się w nich chęć świadomego śnienia, a ci początkujący będą jeszcze bardziej chcieli osiągnąć ten upragniony stan :)



Zainteresowanych zapraszam pod : <STRONA JUZ NIEAKTYWNA>

Nie oczekujcie pierwszego dnia fajerwerków, ale nie jest źle :P

EDIT: wszelakie pomysły od innych, jeśli będą się znajdowały w moim zakresie wykonania postaram się spełnić, mogę powiedzieć, że z racji, że na youtubie jest mało poradników Lucid dreamingu zastanawiam się nad kręceniem serii poradników, ciekawych spostrzeżeń i innych rzeczy związanych z LD, ale nie w np. 10 odcinkach, seria jeśli już, będzie się ukazywała puki będę miał pomysły do nagrania na mikrofon ^^

_________________
Liczba LD: po 50 przestalem liczyc.


Ostatnio edytowano 11 kwi 2014 00:17 przez aimmmm360, łącznie edytowano 1 raz

Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mój blog o świadomym śnieniu, ciekawe pomysły, własne id
 Post Napisane: 02 sie 2012 00:32 
Offline
Świadomy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 sie 2012 22:10
Posty: 62
Karma: 0

Lokalizacja: Kraków
Fajnie! Będę zaglądał i komentował ile sił w klawiaturze :D

_________________
"Ograniczenia czasu i przestrzeni nie istnieją na poziomie ducha"


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mój blog o świadomym śnieniu, ciekawe pomysły, własne id
 Post Napisane: 02 sie 2012 20:33 
Offline
Kreator Snów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 kwi 2011 18:09
Posty: 214
Karma: 2

Lokalizacja: Dobra (pow. bolesławiecki)
Hehe, jakoś bezszelestnie przeminął mi ten post z Twoim blogiem.

Biorę się za oglądanie. Może przypomną mi się stare czasy.

EDIT. Huh, niewiele się dowiedziałem... :) Proponuję mniej ogólnikowo, a więcej konkretów.

_________________
Zrób RT


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mój blog o świadomym śnieniu, ciekawe pomysły, własne id
 Post Napisane: 08 sie 2012 17:11 
Offline
Przebudzony

Dołączył(a): 30 lis 2011 17:06
Posty: 22
Karma: 0
Przepraszam za wiele niespelnionych obietnic, ale czesto tak wypada, ze jak cos sie chce dobrze zrobic pie..., psuja sie podstawowe rzeczy...Komp mi padl, ale zreszta nic dziwnego 6 letni sprzet ma prawo sie popsuc. Potem mialem 4 dniowy wyjazd, o ktorym dowiedzialem sie po popsuciu pc-ta, wiec nie moglem o nim powiadomic. Pisze teraz z tabletu I bede sie staral tworzyc nowe posty, jedyny minus to to ze nie moge pisac polskich znakow, ale mam nadzieje, ze jakos sie doczytacie :).

EDIT: Jednak będę pisał polskie znaki, uff;)

_________________
Liczba LD: po 50 przestalem liczyc.


Góra 
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Strona główna forum » Oneironautyka ogólnie » Ogólna dyskusja


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

 
 

 
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron