Zarejestruj    Zaloguj    Szukaj    FAQ

Strona główna forum » Przebudzenie » To właśnie ja

Autor Wiadomość
 Tytuł: No hej.
 Post Napisane: 06 lip 2013 19:48 
Śpiący

Witam wszystkich!

Jestem Max - student Elektrotechniki na Politechnice Poznańskiej. Odwiedzałem kiedyś wasze stare forum ale tylko je przeglądałem nie wypowiadając się na żaden temat. Z racji braku ciekawszych zajęć i powrotu zainteresowania tematyką postanowiłem się jednak zarejestrować i opowiedzieć Wam swoją historię.

Można chyba powiedzieć że jestem samoukiem w "sztuce" LD. Swój pierwszy świadomy sen miałem gdy byłem 3-4 letnim ksykiem. Doskonale pamiętam moment uświadomienia. Gdy się obudziłem byłem zdezorientowany. "Śniłem? Wiedziałem że śnię? Super! Ale... Jak... W ogóle to tak można?" I inne pytania cisnęły mi się na usta. Postanowiłem zachować to dla siebie myśląc że mam jakieś super zdolności czy jestem nienormalny.
Od tego czasu zdarzały mi się LD kilka razy na rok. W końcu postanowiłem podzielić się moimi doświadczeniami z otoczeniem i, o dziwo, spotkałem się z niedowierzaniem śmiechem i słowami że sobie to wszystko wymyśliłem. Mówi się trudno żyje się dalej. Akceptowałem to co się ze mną dzieje we śnie a nawet niejednokrotnie przed zaśnięciem marzyłem żeby odzyskać we śnie świadomość. Niestety LD zdarzała mi się w losowych momentach.